недеља, 3. јул 2016.

Farmasi Skin Perfecting BB Beauty Balm All in One & Farmasi Camouflage Liquid Consealer

Zdravo devojke,

u danasnjem postu govorim vam o jos dva Farmasi proizvoda koja sam dobila na testiranje. U pitanju su  - Farmasi Skin Perfecting BB Beauty Balm All in One & Farmasi Camouflage Liquid Consealer.
 Vec sam vam pisala o Farmasi Skintrends Phyto Biotics Acai Impact Day & Night Cream i o Farmasi Skintrends toniku i mleku za ciscenje lica, za slucaj da ste propustile te postove, mozete ih pogledati.

Hello,
in todays post I will tell you about two more Farmasi producst - 
 Farmasi Skin Perfecting BB Beauty Balm All in One & Farmasi Camouflage Liquid Consealer.
in one of the previous posts I wrote about Farmasi Skintrends Phyto Biotics Acai Impact Day & Night Cream & Farmasi Skin Trends tonic and cleansing milk
you can check out those posts in case you missed them.



Skin Perfecting BB Beauty Balm All in One dolazi u tubi smestenoj unutar kartonske kutijice bele boje.
Na kutiji su ispisane sve bitne informacije u vezi sa ovim proizvodom, ukljucujuci i sastav.

Skin Perfecting BB Beauty Balm All in One comes in a tube inside a white cartoon box. 
All important information is written on the box, including the ingredients.



Tubica je sa srebrnim poklopcem i zadrzi 50 ml proizvoda sto je jako puno.

The tube has silver cover and contains 50 ml of the product which is a lot.


Pise da BB Beauty Balm 7 u 1  ''ujednacava, pokriva, iluminira, hidrira i stiti kozu''.
Ima SPF 15 i sadrzi ulje makadamije, vitamin B3, ekstrakt ovasa, arganovo ulje, protein svile i kolagen.

It says that BB Beauty Balm 7 in 1 ''evens, covers, illuminates, moisturises, protects your skin''.
It has SPF 15 and contains macadamia oil, vitamin B3, oat extract, argan oil, silk protein and collagen. 


Otvor na tubici zatvoren je folijom, kako biste uvek bili sigurni da tubicu niko pre vas nije otvorio.

The hole on the tube is covered by foil, to make sure that no one before you opened the tube.


Nijansa koju sam ja dobila je Medium to Dark, sto je nazalost, s obzirom na to da ja imam svetliji ten suvise tamno za mene, ali ja sam je ipak koristila da bih mogla da vam prenesem svoje utiske.
Srecom, tu je i Light to Medium nijansa koja je za nas svetlije puti savrsena. 
Na slici ispod mozete da vidite kako ova tamnija nijansa koju sam ja dobila izgleda na ruci.

The shade that I got is Medium to Dark which is unfortunately too dark for me, but I still used this product so that I could tell you my impressions about it.
Luckily there is a Light to Medium shade which is perfect for all of us with lighter tan. 
 In the picture bellow you cans see what the shade I got looks like on the hand.


Sto se tice mog iskustva sa ovom kremom, ja sam je nanosila na lice nekoliko puta i drzala sam je od nekoliko sati do celog dana. Ono sto mogu da kazem to je da licu daje jako lepu blistavost, lepo hidrira, pokriva umereno, kao i vecina BB krema. Ne iritira kozu, izuzetno je lagana i lako se razmazuje.
Ima prijatan, blag miris. Svidja mi se tekstura, nije ni previse gusta, ni previse retka, nije masna, ali ne isusuje kozu. Meni se od nje lice nije prosijalo, ali s obzirom na to da ja imam suvu kozu, za taj aspekt nisam posebno merodavna.
Meni se ova BB krema jako svidela, ali mi je zao sto mi nijansa ne odgovara, tako da cu je verovatno dati  nekome sa tamnijim tenom, najverovatnije sestri, ako joj bude odgovarala nijansa.
Na slici ispod mozete da vidite kako izgleda razmazana na ruci. Stvarno ujednacava, fino pokriva i daje kozi neku lepu blistavost, ali ako obratite paznju na prelaz na kozi (u levom donjem uglu, moj prirodan ten i krema) razlika je bas primetna.

When it comes to my experience with this cream, I applied it several times and had it on the face from several hours to whole day.
What I can say is that it nicely illuminates, it hydrates well, it has medium coverage, like most BB creams. It doesn't irritate skin, it's really light and easily applied. It has pleasant, mild scent. I like the texture, it's not too thick, or liquid, not greasy, but it doesn't dry out skin. I have dry skin.
I really liked this BB cream, but I'm sorry that the shade is wrong for me, so I will most probably give it to someone, probably to my sister it the shade suits her.
In the picture bellow you can see what it looks like applied on the hand. It really evens, nicely covers and illuminates, but if you pay attention to the transition (in the bottom left corner the colour of my tan and the cream), the difference is obvious.


Na slici ispod mozete videti sastav. Ovaj Beauty Balm, tj. BB krema ne sadrzi paraben.

In the picture bellow you can see the ingredients. This Beauty Balm, or should I say BB cream doesn't contain paraben.


Iako mi nijansa ne odgovara, krema mi se jako mnogo svidela i ja je preporucujem. :)
Even though it wasn't my shade, I really like this cream and recommend it. :)

  Drugi Farmasi proizvod o kom vam danas govorim je Farmasi Camouflage Liquid Consealer.
The second Farmasi product I will tell you about today is  Farmasi Camouflage Liquid Consealer.


Dolazi u plasticnom pakovanju sa cetkicom na vrhu za lako nanosenje. Donji deo pakovanja je pokretan i okretanjem istog konsiler izlazi u cetkicu. Tu je, naravno i plasticni poklopac.
Cetkica je mala i jako zgodna za nanosenje konsilera na podocnjake.

 It comes in a plastic package with a brush on top for easy application. The bottom part is movable, by turning it in one dirrection the consealer comes out in the brush. There is, of course, a plastic cover.
The brush is small and really handy for using it under the eyes.

Konsiler lepo pokriva, dobro je pigmentovan.
Ne skuplja se u pore. Jedino imam utisak da se malo brze susi.

Kao i kod BB kreme, i konsiler je u nijansi suvise tamnoj za mene, jer ja korektore/konsilere koristim u nijansi svetlijoj nego recimo BB kreme, puder...a ovaj konsiler je u broju 3.

The consealer covers really well and it has good pigmentation.
It doesn't go into the small lines. I only have the impressions that it dries quickly.

Like with the BB cream, the consealer is in the wrong shade for me, because I use consealers in the lighter shade than BB creams, powders...and this consealer is in the number 3.


Na slici ispod mozete vieti sastav. Ni ovaj proizvod ne sadrzi paraben.

In the picture bellow you can see the ingredients. This product also doesn't contain paraben.


Jos jednom hvala Farmasi Srbija na prilici da isprobam neke Farmasi proizvode! :)
Ja sam jako zadovoljna i to kvalitetom na prvom mestu. U pitanju su jako dobri proizvodi koje cu sigurno nastaviti da koristim i isprobavam, jer ima toliko toga zanimljivog. Sminka me bas mami. :)

Sutra vas na mom youtube kanalu ocekuje grupna video recenzija svih Farmasi proizvoda o kojim sam do sad pisala na blogu, kao sto sam obecala svima koji ne vole da citaju postove, vec radije gledaju videe. :)

Kakva su vasa iskustva sa Farmasi proizvodima?


2 коментара:

  1. Dopada mi se Konsiler bar mi deluje kao ok dok sa BB kremama više ne eksperimentišem imam dve, tri odabrane u ekipi :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ok je, ali sam ga svega nekoliko puta nanela, jer je previse taman. BB krema mi se svidja, ja jos uvek isprobavam razne, mada i ja imam neke omiljene. :)

      Избриши