недеља, 5. јун 2016.

Manicure of the Week #4 + Moja kolekcija lakova za nokte ~ dva videa

Zdravo devojke,
u danasnjem videu zelim sa vama da podelim utiske o trenutno jednom od mojih omiljenih lakova za nokte.
U pitanju je O.P.I Nail Lacquer u nijansi That's Hula-rious!

Hello,
in today's post I would like to share with you my impressions about one of my favourite nail polishes at the moment.
It's O.P.I Nail Laqcuer in the shadeThat's Hula-rious!


U pitanju je predivna nijansa zelene (rezedo?), sa plavim tonovima. 
Meni se mnogo svidja ova boja koja predivno izgleda na noktima i ja obozavam ovaj lak! 

Medjutim, to nije samo zbog boje, ovaj lak je izuzetno postojan i dobro pigmentovan.
Ja sve lakove nanosim u minimum dva sloja (sem retkih momenata kad zbog zurbe ne stignem odmah da nanesem drugi sloj, ali to uglavnom uradim prvom slobodnom prilikom), ali za ovaj lak je dovoljan i jedan sloj.
Sto se postojanosti tice, ovaj lak izuzetno dugo traje, ne pocne da spada ni posle 4-5- dana i bukvalno, meni je bilo zao da ga skinem posle sedam dana, jer je tek neznatno bio spao sa vrhova nekih noktiju desne ruke, ali sam zelela da namazen neki drugi lak.

It's a beautiful shade of green, with blue tones.
I really like this colour which looks wonderful on the nails and I adore this nail polish!

However, the colour is not the only reason why I like this nail polish, it's also long lasting and very well pigmented.
I put all nail polishes in at least two layers (except the rare occasions when I'm in a hurry, so I put one layer, but usually as soon as I can I add another layer), but for this nail polish one layer is enough.

As for it being long lasting, it really lasts very long, it doesn't start coming off even after 4-5 days and honestly, I was sorry that I had to take it of after a whole week, because it had only started to come off on some of the nails on the right hand, but I really wanted to put another nail polish in different colour.


Nema siroku cetkicu, ali ne previse tanku i kracu, kao sto mozete da vidite na slici iznad.
Ovaj lak je proizveden u SAD i staklena bocica sadrzi 15 ml laka, sto je jako dosta.
Ne znam koja mu je cena, jer sam ga ja dobila od Tijane ( Sreca je zdravlje). :)

It doesn't have a big brush, but also not too thin, and short, as you can see in the picture above.
This nail polish is made in USA and the glass bottle contains 15 ml of the nail polish, which is a lot.
I don't know the price, because I got it from a friend blogger -  Tijana. :)


I evo kako izgleda na mojim noktima. :)

Kakva su vasa iskustva sa O.P.I lakovima i koji vam je omiljeni?

This is what it looks like on my nails. :)
How do you like O.P.I nail polishes and what is your favourite shade?

Za slucaj da niste pogledali videe 1 i 2 moje kolekcije lakova za nokte, evo linkova. :)

Moja kolekcija lakova za nokte #1

Moja kolekcija lakova za nokte #2 

1 коментар: