среда, 3. фебруар 2016.

Sabi handmade Body Butter - Shea Butter & Almond + Sta se nalazi u mojoj torbi video. :)

Zdravo devojke, 
danas vam prenosim svoje utiske o  Sabi Handmade Body Butter - u, Shea Butter & Almond, odnosno puteru za telo sa shea puterom i bademom.
 
100% Natural and handmade, ovaj puter za telo dolazi u preslatkoj metalnoj kutijici, sa poklopcem koji se zavrce.
Pakovanje sadrzi 40 ml proizvoda i kosta 550 din, ali je dostupno i vece pakovanje od 125 ml koje kosta 1100 din.


Sabi handmade puter za telo nalazio se u januarskom / Bozicnom Purity Box - u za koji sam uradila i Unboxing video, pa ako ste propustili taj video, mozete ga sada odgledati.
Tamo sam takodje pokazala puter, isprobala ga na ruci po prvi put i prenela svoj prvi utisak. :)

Sabi Handmade kozmetika je prirodna, rucno pravljena kozmetika koja ne sadrzi stetne sastojke, vec prirodne, rucno ubrane biljke.

Ono sto ovaj puter za telo sadrzi, kao sto mozete videti na slici ispod su: Shea puter i ulje badema.
Pise da je dobar za sve tipove koze, posebno za osetjivu i nadrazenu, kao i za negu koze dece,a  moze se koristiti i za negu kose.
Ja ga na kosi nisam isprobala.


Ono sto mi se posebno svidja kod ovog putera za telo je to sto ima penastu strukturu, a cim ga razmazete po kozi, pretvara se u ulje koje se brzo upija. 
 Puter je bele boje.


Puter jeste mastan, sto je po mom misljenju izuzetno dobro, jer je savrsen za negu koze zimi, ali ne ostavlja mastan trag po kozi i nije uopste lepljiv, sto je meni veoma bitno.

 

Savrseno hidrira i hrani kozu i ja sam vec odlucila da za sledecu zimu nabavim vece pakovanje i mislim da ce to biti upravo ova kombinacija - shea puter i badem, iako bih volela da isprobam i neke druge, kao npr. shea puter i breskvu li shea puter i bananu (koji je trenutno na snizenju).

Na slici ispod mozete videti kako izgleda puter na ruci:  nerazmazan na ruci vise i nize dok se razmazuje (pretvara se u ulje), koje kao sto sam rekla, koza zatim brzo upije.

Sto se mirisa tice on nije intenzivan uopste, sta vise, jako je blag, ja vrlo malo osetim badem, ali to ne bih uopste navela kao zamerku.
Cinjenica da je prirodan, a pritom kvalitetan, uz sve njegove ostale karakteristike koje sam navela, cini ovaj puter za telo jednim od mojih omiljenih, tj. najboljih proizvoda za negu tela koje sam do sad isprobala.
Sto se mene tice ja sam jako zadovoljna, a iskreno, nisam ocekivala previse.
Imate moju toplu preporuku kad je ovaj puter za telo u pitanju. :)

Da li ste koristile ovaj ili neki drugi Sabi Handmade proizvod i kakvi su vasi utisci? 

A evo i jednog kratkog tag videa - Sta se nalazi u mojoj torbi? :)

3 коментара:

  1. Nisam koristila ali planiram da kupim body butter sa mirisom kokosa :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I taj je bio u Purity Boxu, mislim da su oni koji su narucili do 7. januara dobili ovaj od badema, a posle toga bio je kokos, mada nisam sigurna. Verovatno jako lepo mirise. :)

      Избриши
  2. Koristila sam od badema bio mi je super za suvu kožu prošle zime :)

    ОдговориИзбриши