недеља, 24. јануар 2016.

Moja trenutna nega lica (dnevna i nedeljna rutina) :)

Zdravo devojke,
evo jednog od postova koje sam najavila na svojoj facebok strani, najvise vas zelelo je da prvo pisem o svojoj trenutnoj nezi lica.

Kao i kad su u pitanju proizvodi za negu tela i dekorativa, obracam paznju na sastojke proizvoda koje koristim. 

Moja koza lica je suva, tako da je vecina proizvoda koje koristim upravo za suvu, neretko i osetljivu kozu
U toku leta, medjutim, za vreme velikih vrucina, masti mi se T zona, tako da mi u tom periodu vise odgovaraju proizvodi za normalnu i mesovitu kozu.

Na slici ispod mozete videti proizvode koje trenutno koristim.

 

Sto se tice moje nege lica, moram da kazem da vise paznje nezi posvecujem uvece, jer osim toga sto smatram da je vecernja nega bitnija, uvece za nju mogu da izdvojim vise vremena.

Nisam neko ko voli mnogo da se sminka i ne sminkam se cesto. 
Takodje, nikada nisam prespavala sa sminkom na licu i u principu, onog trenutka kad mi vise nije potrebna, skidam je sa lica.

Nezavisno od toga da li imam sminku na licu, ili ne, volim da lice prvo ocistim sredstvom za ciscenje lica. Neretko je to micelarna voda, a trenutno koristim Bioten Skin Moisture Cleansing Wipes - maramice za ciscenje lica sa 100% prirodnim ekstraktom pamuka za suvu i osetljivu kozu, koje uglavnom koristim kad nemam sminku ili imam vrlo malo. Odlicne su mi, ne iritiraju lice, imaju prijatan miris. 
Ne sadrze paraben, parafin, ni vestacke boje.
Ranije sam koristila i Bioten maramice sa mirisom dunje za normalnu kozu i moram da kazem da mi ove od pamuka vise odgovaraju, iako su mi i one druge bile dobre.

 Za ciscenje lica takodje koristim i Lumene Moisture Replenishing Cream Cleanser with arctic Rose Hip - kremu za ciscenje lica, koja sadrzi preko 80 % prirodnih sastojaka i ne sadrzi paraben. 
Ja Lumene proizvode obozavam, jer, osim sto ne sadrze stetne sastojke, izuzetno su kvalitetni.
Ovu kremu posebno volim, jer je prijatna i ima blag miris, ne iritira i ne isusuje kozu., a inace je za normalnu do suvu kozu.
Nju narocito volim da koristim za skidanje sminke sa ociju, iako u principu ne moze da skine maskaru u jednom potezu, to mi nije bitno, jer mi ni najmanje mi ne iritira oci, niti podrucje oko ociju, sto mi se nekad desi sa nekim drugim proizvodima.


Sledeci korak je umivanje. 
Sto se umivanja tice, moram da kazem da obozavam pene za ciscenje lica i nedavno sam potrosila Vichy Pureté Thermale penu koja mi je bila odlicna, a sada koristim Bioten Skin Moisture cleansing gel - cream tj. gel - kremu za ciscenje lica. Iz iste linije kao i maramice za ciscenje lica i ova gel krema je za suvu i osetljivu kozu,  sa 100% prirodnim ekstraktom pamuka, ne sadrzi paraben, parafin, ni vestacke boje.
Ova gel krema je prilicno gusta i potrebno je vrlo malo, tako da se sporo trosi.
Ima, prijatan, opustajuci, blag miris i ne isusuje mi kozu. 
S obzirom na to da, kao sto sam vec rekla, vise volim pene za umivanje, ja i ovu gel kremu na neki nacin koristim tako. 
Istisnem malu kolicinu u ruku, pokvasim ruke i protrljam dlanove, te tako napravim penu. 
Iskreno, mnogo mi je prakticnije, jer, lepo operem lice, a u isto vreme, lakse i brze isperem gel kremu sa lica.


 Nakon umivanja na red dolazi tonik.
Trenutno koristim dva, s tim sto jedan koristim otprilike jednom u 4-5 dana.
Moj apsolutni favorit koji sam svrstala i u proslogodisnje favorite je Lumene Basic Blue Skin Tonic. Pored njega, mnogo mi se svideo i NUXE tonik, koji sam koristila ranije.
Sto se tice ovog Lumene tonika, on takodje ne sadrzi paraben i sto mi je jako bitno kad su tonici u pitanju, ne sadrzi alkohol, tako da ovaj tonik koristim skoro svako vece, cesto i ujutru.
Ne isusuje mi kozu i ne iritira je. S obzirom na to da je bocica koju koristim skoro potpuno prazna, slikala sam novu. :)

Nikel tonik Alpska ruza mi takodje odgovara, blag je i ima prijatan miris. Pise da sadrzi 100% prirodne, aktivne sastojke i da je za sve tipove koze. Ima pumpicu za doziranje, zbog cega mi se pakovanje mnogo svidja. Proizvod ne sadrzi alkohol iako sam ja u pocetku mislila da ga sadrzi, pa ga nisam koristila svaki dan. Sadrzi, ipak benzyl alcohol za koji na wikipedi-i pise: benzyl alcohol prirodno proizvode mnoge biljke i cest je sastojak voca i cajeva.

Posle toga na red dolaze kreme za lice. 
Prvo nanosim okoloocnu kremu i trenutno koristim Nivea Q10 plus Anti - Wrinkle.
Obozavam Nivea miris i kremica mi odgovara. Ona ima za cilj da smanji tamne krugove ispod ociju, umanji vidljivost bora oko ociju, ucini da koza bude glatka i izgleda mladje.
Mislim da su mi podocnajci manje primetni od kad je koristim. Nju utapkavam prstima u predeo oko ociju.
Razlog zbog kog su na slici dve kreme je taj sto sam privremeno bila prestala da koristim Nivea kremicu, jer mi je Burra Personal Skin Expert stigla u medjuvremenu. Zelela sam da isprobam i Burra kremu, za sta mi je trebalo odredjeno vreme, ali sam se sad vratila na Niveu, jer je nije ostalo mnogo u bocici, pa kad nju potrosim, nastavljam sa Burra Personal Skin Expert okoloocnom kremom.

Kad je u pitanju Burra Personal Skin Expert krem za aktivnu negu podrucja oko ociju, koji ne sadrzi paraben, ima otprilike istu funkciju kao i Nivea kremica. Izuzetno je lagana, ne iritira oci.
Nakon toga na red dolazi i nocna krema za lice, cime se moja trenutna vecernja rutina nege lica zavrsava. :)
Sto se tice dnevnih i nocnih kreme koje koristim, moram reci da trenutno koristim tri i to:  Lumene Lab - Age Preventing kreme sa arktickom ribizlom -  dnevnu i nocnu, kao i  Nivea Cellular Anti - Age skin rejuvenation dnevnu kremu, sa zastitnim faktorom 15.
Lumene kreme ne sadrze paraben, sinteticke boje i mineralna ulja.

Nivea je, ipak, moj favorit kad su kreme za lice u pitanju i brend kome sam dugi niz godina verna.
 Nivea ima taj savrseni, blag, opustajuci miris koji mi u svakom momentu prija i ne smeta.
Nivea Cellular Anti - Age skin rejuvenation dnevnu kremu, sa zastitnim faktorom 15 sam nedavno pocela da koristim. Sadrzi hijaluronsku kiselinu i ekstrakt magnolije.

Sto se tice  Lumene Lab - Age Preventing krema sa arktickom ribizlom,
kremice su lagane, ali dovoljno guste i masne da prijaju i lepo hidriraju moju suvu kozu, narocito sad u toku zime.
Nocna je bele boje, a dnevna nesto bez. 
Obe sam potrosila vise od pola teglice.

 Nivea Cellular Anti - Age skin rejuvenation dnevna krema, sa zastitnim faktorom 15 ima onu lepu, klasicnu, Nivea notu, pa mi je odlicna i za dane kad mi miris bilo koje druge kreme smeta (migrena). Nije previse gusta i masna, vec taman dovoljno da mi odgovara za zimu i lagana je na licu.
Bele je boje.


 Kad je u pitanju moja jutarnja rutina nege lica, kod nje izostavljam sredstvo za ciscenje lica, pilinge i maske koje nikad ne koristim ujutru.
Dnevnu kremu nanesem, uglavnom posle umivanja onom istom Bioten gel-kremom, a neretko nanesem i Lumene Basic Blue tonik i okoloocnu kremu.

Sto se pilinga za lice tice, volim ih, kao sto volim da koristim i pilinge za telo.
Piling koji trenutno koristim i ujedno jedan od mojih proslogodisnjih favorita je Bioten Skin Moisture Scrub cream. 
Iako je za normalnu i kombinovanu kozu, odgovara mi savrseno, jer je, kao sto sam naziv kaze kremast i uopste ne isusuje kozu.
Ima site cestice, blag je i pogodan za svakodnevnu upotrebu, ali ja ga ipak koristim svaki 2-3 dan.
 100%natural honey and apricot kernel, ni ovaj Bioten proizvod ne sadrzi paraben, parafin i boje.
Ja ovaj piling obozavam, jer mi nanosenje dodje kao neka lagana masaza lica, koja mi izuzetno prija.
Masiram lice 5-10 minuta, to me jako relaksira, zatim sperem piling kremu sa lica, koja ucini da mi lice na dodir bude glatko, a izgled lica, kao i sam osecaj  - blistavo, osvezeno.
Detaljnije o ovom pilingu sam pisala ovde. 


Sto se maski za lice tice, nisam ljubitelj maski koje moraju da stoje na licu dugo i moram reci da ih ne koristim bas cesto. Idealno bi bilo maske nanositi jednom sedmicno. 
Maska koju trenutno koristim i volim je Lumene Bright Now sa vitaminom C
Ovu masku volim jer je kao krema koja kad se nanese stoji na licu 5 minuta, zatim se visak koji koza ne upije ukloni tuferom.
Volim citrusne mirise, pa mi i ovaj miris prija, osvezavajuci je. Lepo nahrani kozu i stvarno ucini da koza deluje osvezeno. 

Volim i Balea maske za lice, na slici ispod mozete videti pakovanje od dve koje su za normalnu kozu.


I za kraj, dve BB kreme  - Burra Personal Skin Expert BB Active Care tonirni krem sa zastitinim faktorom 10 i Lumene Natural Code BB krema sa vitaminom B3 i zastitinim faktorom 25.

U poslednje vreme pudere skroz slabo koristim, umesto njih radije nanesem BB kremu na lice.
Sa Burra Personal Skin Expert BB kremom sam stvarno odusevljena i trenutno nju mnogo cesce koristim, a detaljnije o njoj sam pisala u ovom postu. Meni odgovara, ne sadrzi paraben, lepo ujednaci ten.

Sto se tice Lumene BB kreme, ona ne sadrzi ni paraben, ni sulfate, ni etil alkohol i s obzirom na to da ima visi zastitni faktor, ne zurim da je potrosim, jer mislim da ce biti odlicna kad krene toplo vreme.


I to bi bilo to kad je moja trenutna dnevna, ali i nedeljna rutina nege lica u pitanju. :)
Kako izgleda vasa? I da li koristite neke od ovih proizvoda? 
Takodje, sta biste mi vi savetovali da uvrstim, ili eventualno promenim u svojoj rutini?

16 коментара:

  1. Koristim Bioten piling i Burra okoloočnu i BB-dobre navike ne treba menjati :D

    ОдговориИзбриши
  2. Hm... Uveče posle skidanja šminke vlažnim maramicama i micelarnom, ne toniram lice. Da li grešim? Naravno, okoloočna kremica je obavezna kao i hidriranje lica. Slažem se za sve što si napisala za Niveu. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja volim tonik da nanesem uvek posle ciscenja lica i umivanja, tako mi odgovara, ali iskreno ne znam, mozda ja gresim. Mislim da je najbolje raditi onako kako tvojoj kozi najbolje odgovara. :)

      Избриши
  3. Kao da sam ja birala ali bukvalno, plus i Lumene sam jako zavolela i hvala ti jos jednom sto si mi pruzila sansu da nesto isprobam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da nam otprilike odgovaraju isti proizvodi, pa nije ni cudo. :)
      Drago mi je da si zavolela Lumene, poslacu ti jos nesto kad mi suprug ponovo dodje. Planirala sam i za Novu godinu, ali se desilo to da je suprug malo zakasnio da preda torbu na vreme, pa je morao na aerodromu da iz velike torbe prebaci sta moze u manju koju je nosio sa sobom u avion, vecinu stvari, ukljucujuci i moju joga prostirku mi nije doneo, ali bice sledeci put. :)

      Избриши
    2. Tvog muža da nema trebalo bi ga izmisliti, svaka mu čast, mnogi da se ugledaju na njega i pozdrav mu prenesi veliki od mene, a ti svakako takvog i zaslužuješ. Biće svega , poklanjaćemo se opet međusobno samo zdravlja, budi mi dobra <3

      Избриши
    3. Hvala, Tijana, prenecu pozdrave! :) Naravno! :)

      Избриши
  4. aaa puno proizvoda bas lijepo izgleda :D ja vise volim da svedem nekako na minimalni broj proizvoda jer bi u suprotnom morala sate provoditi pred ogledalom :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, mystique. :) Ne provodim ni ja mnogo vremena pred ogledalom, jer iako izgleda da ih ima mnogo, ne koristim sve proizvode odjednom, niti svaki dan. :)

      Избриши
  5. Gde moze da se kupi Lumene kozmetika? Ja imam jako suvu kozu lica.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nazalost nije dostupna kod nas jos uvek... Meni i Bioten proizvodi za suvu kozu bas odgovaraju. :)

      Избриши
  6. Moja koza je mesovita i dugo sam tragala za pravom merom, sta, kad, kako..I evo vec godinu i nesto to izgleda ovako: uvece - skidanje sminke micelarnom, ponekad i dvofaznim skidacem, umivanje gelom / penom, tonik (moze i sa alkoholom i bez njega), okoloocna kremica i nocna krema ( hidratantna ili anti-age ). Preko dana koristim tonik ili Avonovu ruzinu vodicu koja je divna, preporucujem ti od srca, pogledaj brosuru, nije ni skupa :), dnevnu kremu redje, a piling i maske koristim jednom nedeljno. To je to :), mislim da nije preterano, ova rutina mi odgovara, a i tvoja mi se svidja, nemam nista da dodam / oduzmem :). Kristina

    ОдговориИзбриши
  7. Odlicna rutina, Kristina, po mom misljenju nije preterano, taman koliko treba. :) Ja tonike sa alkoholom izbegavam jer mi dodatno isusuju kozu, ali leti mogu da ih koristim. Za Avonovu ruzinu vodicu sam cula dosta pozitivnih komentara, hvala ti na predlogu, stvarno cu morati da je nabavim. :)

    ОдговориИзбриши