понедељак, 21. децембар 2015.

Novogodisnji manikir ~ video tutorijal

Zdravo devojke, 
evo jednog novogodisnjeg videa, u pitanju je ustvari moj predlog za novogodisnji manikir, snimila sam jedan mali tutorijal i iskreno se nadam da ce vam se svideti. 

:)

U nastavku posta mozete procitati koje lakove sam koristila. :)

  

Kao bazu koristila sam Eveline 8 u 1. Vise o njemu mozete cuti u videu u kom govorim kako sam oporavila nokte - ovde. 
  
Na nokat palca, malog prsta i na vrh nokta domalog prsta stavila sam u dva sloja Sixteen Cosmetics long lasting nailpolish u broju 560. Predivna indigo boja, o ovom laku vise mozete procitati u ovom postu.

 Zatim, na nokat kaziprsta nanela sam u tri sloja lak Lumene Natural Code u broju 59 - Blue Galaxy. Svetlo plava nijansa sa sitnim i krupnim sljokicama. Cetkica je sira, potrebna su dva sloja za dobru prekrivenost. Takodje sam ga nanela i u dva sloja na srednji deo nokta domalog prsta.

Zatim sam koristila jos jedan Lumene lak, Arctic Sand Sparkle - Gel Effect u broju 38 - ''Silver Sand''. Nanela sam ga u tri sloja na nokat srednjeg prsta i na kraj nokta domalog prsta u dva sloja. Lak je divan, prepun sljokica. Cetkica je sira.

 I na kraju na vrhove nokta na kaziprstu i malom prstu kao i preko celog nokta domalog prsta nanela sam u jednom sloju China Glaze  - NOVA lak i o njemu sam vec pisala - ovde. :)


I evo jos jednom, kranjeg rezultata. :) 
Kako vam se svidja?

Нема коментара:

Постави коментар