недеља, 8. новембар 2015.

Zvezdano nebo - Manikir nedelje :)

Zdravo devojke,

do sada ste na mom blogu mogle da citate postove u kojim sam vam pokazivala lak na noktima na nogama jednom mesecno, ali od kad sam skinula gel sa noktiju na rukama, oporavila nokte, pocela sam da ih lakiram ponovo i pocev od ovog posta, pisacu i postove ''Manikir nedelje''. 
To ne znaci da cu takve postove pisati svake nedelje, ali za razliku od laka na noktima na nogama koji mi traje oko mesec dana, na rukama traje do 7.

Za ovaj prvi post pokazacu vam kako su mi nokti izgledali zadnjih sedam dana, dobila sam vec nekoliko komplimenata na njihov racun, a Marina mi je cak napisala da joj izgledaju kao ''Zvezdano nebo'', pa otud i naslov ovog posta - hvala Marina! :)

 
Takodje cu podeliti i svoje utiske o lakovima koje sam koristila, pa je ovo na neki nacin i recenzija.
Dakle koristila sam: 
Kao bazu Eveline 8u1 i tri laka, tj dva laka i jedan Lametta Topper.

 
 1. China Glaze  - NOVA
2.Essence - Come to Town Lametta Topper - 01 The Most Wonderful Tree
3. Sixteen Cosmetics long lasting nail polish - # 560


 Posto sam nanela bazu, Eveline 8 u 1, na cetiri nokta, sve sem nokta na domalom prstu, nanela sam dva sloja laka  Sixteen Cosmetics long lasting nail polish u broju 560. 
Ovo je neka fantasticna indigo plava boja i naravno, potrebno je da se nanese dva sloja za potpunu prekrivenost i da bi se dobila boja iz bocice laka. Lak se brzo susi, a jedan je od nadugotrajnijih lakova koje sam imala do sad. Cetkica je srednje debljine. Bocica sadrzi 11ml laka. Lak je kupljen u Liliju i kostao je oko 170 din i isao u paru sa jos jednim lakom. Made in Europe.


Sledeci lak koji sam koristila je China Glaze  - NOVA. Predivan lak prepun srebrnih sljokica. Izuzetno se brzo susi. Nanela sam ga u tri sloja na nokat domalog prsta, iako su dva sloja sasvim dovoljna za punu prekrivenost, taj treci sloj ipak doda intenzitetu boje i sljokica. Takodje sam ga nanela i u jednom sloju preko Sixteen laka na noktima kaziprsta i malog prsta. Cetkica je srednje debljine, ali mozda za nijansu tanja od Sixteen laka, ali i za nijansu duza. Bocica sadrzi 14ml laka koji je kupljen u Alexandru i kostao je oko 350 din., na snizenju. Made in USA.
Jedina zamerka je sto ovaj lak nije bas dugotrajan.


 Treci lak koji sam koristila je ustvari Essence - Come to Town Lametta Topper - 01 The Most Wonderful Tree.
On je providan sa sljokicama i tracicama u zlatnoj i zelenoj boji. Njega sam nanela u jednom sloju preko nokta na palcu i srednjem prstu i moram da kazem da mi predivno izgleda! Bas mi je onako divan novogodisnji, ali sam ga ja do sad stavljala i preko ljubicastog i narandzastog laka, a trenutno ga imam preko zlatnog.Cetkica je takodje srednje debljine, ali ipak najdeblja od ova tri laka, u isto vreme i najkraca. Ovaj Lametta Topper je takodje prilicno dugotrajan i susi se brzo, ali ipak za nijansu sporije od China Glaze laka. Bocica sadrzi 8ml. Kupljen je u Liliju i kostao je oko 150 din., na snizenju. Made in Italy.

 
Na slici iznad je manikir slikan posle 6 dana, pa mozda mozete da primetite da je na jednom noktu China Glaze malo poceo da se guli. Trajao mi je punih sedam dana, osim sto sam svega nekoliko puta malo popravljala vrhove, mogu da kazem da sam trajnoscu, narocito Sixteen laka izuzetno zadovoljna.

Kako vam se svidja moja kombinacija lakova ovde i da li ste vi koristile neki od ovih lakova i kako ste zadovoljne istim?

11 коментара:

  1. Jako mi se dopada srebrni , a i tvoj manikir ovako celokupan svaka čast na strpljenju da to sve izvedeš :). Ja nokte ne mažem skoro nikad osim kad baš negde idem pa ajde malo nalakiram, i leti ih mažem češće a zimi skoro nikada :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Tijana! Nisam ja to odjednom, namazala sam bazu, pa jedan sloj, pa malo sacekala, pa drugi. a treci sam sutradan. :) Ja bas volim da su mi nokti nalakirani, ali bas. :)

      Избриши
  2. I meni se jako dopada China Glaze lak, prelepa bojaa <3 Ja ne lakiram nokte i ako ih nalakiram to je obicna crvena boja, jednostavno nemam zivaca, a tebi svaka cast da sacekas da se sve ovo osusi :D <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Tamara, ne nanosim sve lakove odjednom, cak ne ni isti dan, nemam ni ja bas toliko strpljenja... :) Obozavam crveni lak. :)

      Избриши
    2. Htedoh reci, ne nanosim sve slojeve odjednom. :)

      Избриши
  3. Prelep manikir :) ovaj essence lak imam i volim da ga koristim :) CG je predobar :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Irena! :) I meni je ovaj Essence predivan, bas moze da se kombinuje uz razne boje i izgleda bas dobro. :) Dobar je China Glaze, ali najmanje traje od sva tri koja sam ovde koristila...jedino sto se bas brzo suzi i definitivno, mnogo dobro izgleda. :)

      Избриши
  4. Jao Vanja, pa hvala ti, pocastvovana sam <3 Mni se kombinacija svidja bas, kao sto rekoh ispod onog videa :-) Nisam probala china glaze, nameravam, a odnedavno razmisljam o nosenju temnoplavog do teget laka, tako da si mi dala super ideju :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi, Marina! :) Ja sam bila odusevljena China Glaze lakovima, brzo se suse, boje divne, posto ja volim sljokicave, ovi su bas, ali bas prepuni sljokica, medjutim kratko mi traju...Mozda jedino sa nekim dobrim nadlakom, ja jos uvek nisam nasla neki bas dobar...Tamno plave lakove sam i ja izbegavala, mislila sam da ce delovati suvise tamno - crno, a ja crne lakove bas nikako ne volim, ali sam odusevljena kako ovaj lepo izgleda na noktima, tako da, probaj obavezno.

      Избриши
  5. I, da, super ideja za rubriku! Verujem da cemo uzivati :-)

    ОдговориИзбриши