субота, 28. новембар 2015.

Sweater Weather Tag

Zdravo devojke, 
 draga Tijana sa bloga Sreca je zdravlje me je nominovala za ovaj tag post i hvala joj na tome! :)
Njene odgovore na pitanja koja slede mozete procitati u ovom postu. :)

1. Favorite candle scent?
Za jesen je to definitivno vanila i jabuke i cimet, recimo. :)

2. Coffee, tea, or hot chocolate?
Bez kafe ne mogu, ali toplu cokoladu takodje jako mnogo volim. Cajeve takodje pijem, u poslednje vreme crne koje ranije nikako nisam volela. :)  Ako moram da izaberem, onda je to kafa. 
3. What’s the best fall memory you have?
Za mene su to trenuci iz detinjstva, dani kad je moj deda pekao rakiju, kad se brao kukuruz i sl. 
Nesto skorijeg datuma bio bi trenutak kad smo se suprug i ja upoznali, pre 4 godine. :)

4. Which makeup trend do you prefer dark lips or winged eyeliner?
U poslednje vreme mnogo volim ajlajner, tako da cu njemu dati prednost. :)

5. Best fragrance for fall?
Indian Summer Priscilla Presley - predivan! Nazalost, odavno ga nemam.
 6. Favorite Fall meals?
Sve sa jabukama - americka, finska pita od jabuka, pecene jabuke...

7.What is autumn weather like where you live?
Bilo je jako toplih dana, sto ja uopste ne volim kad je jesen u pitanju, napokon je zahladnelo, prvo kisa, sad i sneg, tako da - savrseno vreme. :) I inace je tako, smenjuju se periodi toplih i hladnih, kisnih (sneznih) dana

 8. Most worn sweater? 
Evo jednog koji mi je trnutno omiljeni i kako su krenuli ovi hladniji dani vec sam ga jedno tri puta nosila. :)
Kupljen u C&A. (slika ispod, tu su ujedno i moje omiljene helanke, takodje C&A)

9. Must-have nail polish this fall?
Neki crveni, ali i tamniji zuti, narandzasti, bordo, tamno plavi, ljubicasti...:)

10. Football games or jumping in leaf piles?
Nijedno ni drugo. Desava se da cistim lisce u toku jeseni, ali da bas skacem u gomilu lisca - ne. ;)

11. Skinny jeans or leggings?
I jedno i drugo, ali zbog udobnosti biram helanke, naravno neke toplije za hladno vreme.
12. Combat boots or Uggs?
Zavisi od modela, neka bude Combat. Bitno je da su tople, da ne propustaju vodu i da su udobne. Takodje, obicno biram braon cizme. :)
13. Is pumpkin spice worth the hype?
Pumpkin spice kao takav nikad nisam probala, ali volim da koristim zacine koje sadrzi i u kombinacijama i pojedinacno i naravno, bas su mi pravi jesenji/zimski (cimet, djumbir, muskatni orascic, karanfilic). :)
14. Favorite fall TV show?
Naravno, The Walking Dead
izvor: http://www.comingsoon.net/tv/news/

15. What song really gets you into the fall spirit?
Mr Sandman The Chordettes - https://www.youtube.com/watch?v=CX45pYvxDiA
Ne znam, mozda jer me podseca na film Noc vestica.
Tagujem:
Takodje tagujem i sve vas koje volite da pisete tag postove i javite mi obavezno, jer obozavam da citam ovakve vrste postova. :)

9 коментара:

  1. Hvala za odgovor, svidja mi se dzemper jako, a jabuke verovala ili ne ne volim al cimet obožavam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Tijana, i meni, a inace mnogo volim da nosim dzempere. :) Tesko mi je to i da zamislim... :D I ja cimet obozavam, stavljam u sve i svasta. :)

      Избриши
  2. Dzemper i helanke <3 I lak, naravno, samo nek je narandzasto! :-D

    ОдговориИзбриши
  3. Mmmm, pita sa jabukama miriši i ovde! :D Divna si, Vanja, deluješ nekako skladno, zadovoljno, mirno... Pratim i dalje sve, a sad se bacam na gledanje videa! ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala ti puno na tagu! I ja sam počela da pijem čajeve koje ranije nisam volela :))

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala puno na tagu :* danas pisem odgovore <3

    ОдговориИзбриши