субота, 21. новембар 2015.

Potroseni proizvodi - video

Zdravo devojke, 
nadam se da promena vremena ne utice na vase raspolozenje, ili da ga cak popravlja na bolje. 
Ja volim jesen, volim kisu, tako da sam odlicno raspolozena. :)

Danas zelim da vam pokazem koje sam to proizvode potrosila u zadnjih mesec dana, otprilike.
 Ima tu gelova za tusiranje, pilinga za telo, krema za lice, balzama za usne...


Posto u poslednje vreme, ali i inace, vise volim da pricam nego da pisem, snimila sam video. :)

Na slici iznad mozete videti koji proizvodi su potroseni, a moje utiske o svakom od njih mozete cuti u videu. :)


Da li ste vi koristile neke od ovih proizvoda i kakvi su vasi utisci?

2 коментара:

  1. Koristila sam Baby lips i Balea kremicu :) Ovi gelovi mi deluju super :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu, narocito ovi Yves Rocher. :) Ja trenutno koristim sa mirisom kafe i odusevljena sam. :)

      Избриши