понедељак, 9. новембар 2015.

Healthy Life & Exercise - Moja iskustva sa jogom i novi projekat u najavi ~ VIDEO ~

Zdravo devojke, evo jos jednog Healthy Life & Exercise posta! :)
Ovog puta snimila sam video u kom sam pricala o svojim iskustvima sa jogom, ali i odgovorila na neka pitanja tipa: Kada sam pocela da vezbam, koliko cesto vezbam i sl. :)
Takodje sam najavila i jedan novi joga projekat! ;)
Ako vas zanima da saznate vise o mom iskustvu sa jogom, kao i da cujete o kakvom projektu je rec, odgledajte video! :)

Ovde mozete procitati sve moje prethodne postove o jogi.:)

Kako vam se svideo moj video? Imate li vi iskustva sa jogom i da li vam se svidja ideja mog novog joga projekta, hocete li mi se pridruziti? :)

4 коментара:

  1. Odličan je video, stvarno si lepa. Ja nemam iskustva sa jogom, ali mi izgleda veoma zanimljivo.

    Svrati do mene: www.ivinsvet.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala puno, Ivaa! :) Jeste, joga je veoma zanimljiva, :)

    Hocu, naravno! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Super si sve objasnila :) i ja mnoge stvari nisam znala a sad sam cula <3

    ОдговориИзбриши