понедељак, 2. новембар 2015.

Essence All About Bronze eyeshadow recenzija - VIDEO + pobednik oktobarskog youtube giveaway-a

Zdravo devojke,

danas za vas imam recenziju jedne prelepe palete senki, u pitanju je Essence All About Bronze eyeshadow.


Ova paleta je jedna od pet iz iste linije, ostale palete su: All About Nudes, All About Greys, All About Roses i All About Vintage.

Sve sem zadnje, All About Vintage palete dostupne su u Liliju i mogu se kupiti za 549 din.

Sto se ove palete tice, ona me je privukla, prvo prelepim nijansama, a inace sastoji se od 8 razlicitih, od bez, boje breskve, prljavo roze, preko zlatne, bronze do tamno braon. U pitanju je paleta kod koje mi se sve boje svidjaju. :)
Zatim, ili mozda prvo sto me je privuklo su sljokice, gliter...kojima ova paleta obiluje!


Sto se gornjeg reda tice, u pitanju su boje koje imaju rozikastog u sebi, prva je neka boja breskve, zatim sledi prljavo roze, zatim nesto izmedju roze i braon, i tamnija braon. Ove cetiri su mi hladnije od donjih cetiri, koje bas imaju neku toplu notu.
Donje cetiri boje, sve imaju zuckastog, zlatnog u sebi,prva, koja ima najmanje glitera moze da se koristi i kao hajlajter, zatim slede boja zlata, bronze i najtamnija boja u ovoj paleti, tamno, tamno braon.


Ako zelite da cujete jos ponesto o ovoj paletici, kao i da saznate ime pobednika oktobarskog giveaway-a, ja vas pozivam da odgledate video. :)

Da li imate ovu paletu senki i kako ste zadovoljne?

8 коментара:

  1. Svi su poludeli za ovim senkama i bukvalno ih svaka blogerka ima! Odusevljena! <3

    ОдговориИзбриши
  2. Predivn paleta jao mi e dopadaju boje, to su te neke nijanse koje najviše volim pored ljubičastih i sivih :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni su ovo olmiljene boje, plus sljokice, pa se nisam mnogo dvoumila oko toga koju paletu da kupim. :) Ima i All About Greys, sa sivim, ali ja nisam neki ljubitelj sivih...

      Избриши
  3. Imam roze verziju ali i ovu dugo merkam :D moram i nju da pazarim :) svi su odusevljeni njima :)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман29. март 2016. 03:28

    Imam ovu paleticu. Savršena je. Po meni je ova paletica bez mane. I veoma je jeftina, definitivno opravdava kvalitet. Pa sam morala kupiti i all about nude paleticu :) odličan post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se, Neno, meni je ovo jedna od omiljenih paletica, svidja mi se i Vintage iz iste kolekcije... :)Hvala!

      Избриши