понедељак, 5. октобар 2015.

Sta se nalazi u mojoj torbi? ~ Letnje izdanje ~

 Zdravo devojke, 
s obzirom na to da nam se ovih dana leto vratilo na kratko - Miholjsko leto - odlucila sam da vam pokazem sadrzaj moje ''letnje verzije''torbe , jer sam je slikala pre nekog vremena, kao i sadrzaj torbe za plazu. :)

  Ja moram da kazem da sam ljubitelj vecih torbi, jer volim da uvek imam kod sebe razne stvari koje mi mogu zatrebati, da sve lepo moze da mi stane.


Na slici gore mozete otprilike videti sta ja to sve nosim u torbi u toku leta.
Tu je obavezna flasica vode bez koje ne idem skoro nigde, novcanik, vlazne maramice -  u ovom slucaju tu su bile Nivea intimo. Imala sam i neke bombone - Pocket Coffee- punjene espressom, zatim maskara, sjaj, labelo (ne nosim sa sobom previse sminke). 
Tu su naocare, papirne maramice, zvake, telefon, krema za ruke i mentol bombone. 
Ono sto obicno, takodje bude u torbi, ali nije ovde na slici, to su neke antibakterijske maramice ili gel za dezinfekciju ruku, kao i jos par stvarcica, kao npr. par flastera, brufen i sl. 

Sada mi sadrzaj torbe izgleda malo drugacije, videcu da i to slikam ili cu, mozda, snimiti video.

Sto se tice  torbe za plazu, ja sam koristila torbu koju sam dobila u julskom Purity Box-u. Mnogo mi se svidja i bas mi je lepo posluzila. :)

 

 Kad su u pitanju stvari koje sam nosila na plazu, tu je naravno bio peskir, zatim grickalice, krema za suncanje - jedna od tri koje sam ponela i koje su na slici - Vichy, Nivea i Lumene sve tri zastitni faktor 50. 
Tu je bio balzam za usne - Eucerin, vlazne maramice - Sensitive Becollino, flasica vode, Multiaktiv gel za dezinfekciju ruku. 
Tu je, zatim, Nikel hidrantna krema za lice SPF 30, naocare za Sunce, papirne maramice, zvake i naravno - knjiga - ovde je u pitanju Gijom Muso  - Ostani kraj mene.


Eto, posle jednog kratkog izleta u leto, od sledeceg posta nastavljamo u  jeseni. :)

Sta se nalazi u vasoj torbi? :)

6 коментара:

  1. Mi žene i naše torbe, ja sam shvatila da mi u manju torbu stane mnogo više svari a nikad nisam skontala kako to , inače volim torbe veće sa milion pregleda, iako na kraju nikad ne znamgde sam šta stavila jednostavno volim :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja imam i par manjih, ali stvarno vise volim vece, kod malih torbi uvek je problem, da li da stavim vodu ili kisobran, oboje ne moze da stane...:) A redovno mi se desava ono da telefon zvoni, ja ne mogu da ga nadjem... :) Zato i ja volim kad ima vise pregrada, pa sve lepo odvojim, da znam gde mi je sta.

      Избриши
    2. Tako sam i ja u zadnje vreme organizovala gde mi je šta to jest u kojoj pregradi i baš volim velike tašne iako sam ja mala žena :D

      Избриши
    3. Negde sam i procitala da ''male zene'' vole velike torbe. ;) Nisam ni ja visoka, inace. :)

      Избриши
  2. Ja sam uvek nekako za manje torbe, tj, svaki put kad krenem da kupim veliku torbu, zavrsim sa malom, desi se :-) A sta sve stane u nju, to mi nikako nije jasno, bukvalno skoro sve isto kao u tvojoj torbi, samo sto ja umesto maskare i sjaja nosim olovku za obrve i korektor, Discreet ili Libresse, par hemijski i ogledalce/cetku, ostalo sve isto :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nekako oduvek volim vece torbe. I kod mene se nadje jos par stvarcica uvek, hemijska je uglavnom tu, takodje. :)

      Избриши