среда, 28. октобар 2015.

Bioten ~ Moji utisci ~

Zdravo devojke,
moja prvenstvena namera bila je da podelim sa vama svoje utiske o jednom predivnom Bioten losionu za telo koji trenutno koristim, ali s obzirom na to da pored tog losiona koristim jos tri Bioten proizvoda, kojim sam takodje jako zadovoljna, odlucila sam da umesto o jednom pisem o sva cetiri. :)
U pitanju kvalitetan brend, ocigledno, koji obraca paznju na to koje sastojke koristi, a pri tom su cene bas pristupacne, a mirisi divni.

Bioten je relativno nov brend za mene, s obzirom na to da do letos nista od Biotena nisam koristila, ali od tad, nije bilo proizvoda koji sam probala, a da mi se nije svideo ili da mi nije odgovarao, tako da slobodno mogu da kazem da je ovo jedan od mojih omiljenih brendova, a zasto, saznacete ako procitate post do kraja. :)

 

Krenimo prvo sa Bioten losionom a telo - Bioten Body Nutrients Silky Radiance Body Lotion, normal to dry skin.
100 % natural 
Cocoa Butter & Macadamia
Kao sto mozete da vidite u pitanju je losion za telo za normalnu do suvu kozu, koji sadrzi kako puter i makadamiju


Prva stvar koja mi se posebno svidja kod Biotena uopste, pa tako i kod ovog proizvoda to je sto  ne sadrzi paraben, parafin i vestacke boje.
I to lepo pise na pakovanju, tako da vam je jasno o kakvom proizvodu je rec.

Pakovanje od cvrsce plastike, sadrzi 250ml proizvoda. Losion je kostao nesto preko 200 din u Liliju, inace ja sam ga kupila dok je bio na 20% akciji.


Ovaj losion za telo ima predivan miris. Bas mi je nekako za ove hladnije dane i kao sto sam vec pomenula u videu o novitetima u oktobru, ne znam da li sam ikada imala losion za telo sa lepsim mirisom!
Odgovara mojoj osetljivoj kozi, koja je jako izbirljiva.
Na slici ispod mozete procitati sastav:

 

Srednje je gust, sto znaci da je odlican za suvu kozu, a opet nije suvise mastan. Ne ostavlja lepljiv trag, koza ga skoro istog momenta upija, ostaje nezna, glatka, mirisljava i odmah mozete da se obucete.
 Evo kako losion izgleda na ruci. Na slici je takodje i Bioten Scrub Cream, o kojoj vam pisem u nastavku posta.


 Drugi Bioten  proizvod koji sam inace kupila u Grckoj na letovanju, je Bioten Skin Moisture Scrub Cream, normal to combination skin.
I on takodje ne sadrzi paraben, parafin, ni boje.
100% Natural 
Honey & Apricot Kernel
U pitanju je Bioten piling krema za lice za normalnu do mesovitu kozu, od meda i kajsije.


Pakovanje je takodje plasticno, ali od malo mekse plastike nego pakovanje losiona, sadrzi 150 ml proizvoda i ne znam tacno koja cena je bila u pitanju.
Ovaj piling, odnosno piling krema ima, takodje jako lep miris, osvezavajuci.
Ima sitne cestice, sto ste mogli videti na slici iznad, nije ni previse blag ni jak, i iako pise da se upotrebljava dva puta sedmicno za najbolji efekat, ja ga koristim i cesce. :)
Izuzetno prija mojoj kozi, meni to dodje kao neka prijatna masaza, pritom je bas poput kreme, ne isusuje mi kozu, ali je ipak ne ostavlja ni masnom, sto ja i inace ne volim.
Koza lica je glatka i osvezena.
Ja piling kremu utrljam u lice kruznim pokretima prstima i na kraju isperem mlakom vodom. 
Uglavnom ga koristim uvece, vrlo retko ujutru.
Na slici ispod mozete videti sastav:


 Sledeci Bioten proizvod o kom vam prenosim svoje utiske je krema za ruke koju obozavam. :)
U pitanju je Bioten perfect hands SOS, very dry/chapped hands
Paraben, parafin, colorant free
100% natural
Argan oil, 5% urea 
Moje pakovanje je od 50 ml ( a mislim da ima i vece), kupljeno u IDEI, za nekih 140 din.

Ovo je jedna predivna kremica za suve/ispucale ruke i meni, koja imam suvu kozu, za jesen/zimu je savrsena! 
Meni u tom periodu koza ruku zahteva dodatnu negu, masnije kreme nego recimo leti kada mogu cak i da ne mazem ruke, a ova krema zadovoljava sve njene potrebe - koza je nahranjena, zasticena, nije suva, ruke su negovane.
Kao neko ko voli miris argana kod ove kreme obozavam i njem miris, koji mi je opet onako pravi zimski. 
Krema je gusca i masnija, ali ni u kom slucaju premasna, jer ne ostavlja ruke masnim i lepljivim, koza je brzo i lepo upije.

Na slici ispod mozete videti kako izgleda na ruci:


Ja ovu Bioten kremu obavezno namazem uvece pred spavanje, ali ponekad i preko dana, mada mi je zao da je trosim tad, jer mi se desi da cesce pokvasim ruke.

Na slici ispod je sastav:

I za kraj ovog posta pomenucu i ove Bioten vlazne maramice - Bioten Skin Moisture Cleansing Wipes, for the face and eye area, normal/combination skin.
Paraben, parafin, colorant free
100% natural quince


Jos jedan Bioten proizvod koji ne sadrzi paraben, parafin i vestacke boje, a pritom sadrzi 100% prirodnu dunju, su ove vlazne maramice za ciscenje lica i predela oko ociju.
Za normalnu i kombinovanu kozu, ali meni odgovaraju, ni u kom slucaju mi ne isusuju kozu.
Jedina zamerka bi bila ta sto meni, ako pokusam da skinem maskaru sa njima pocnu malo da iritiraju predeo oko ociju, koji je kod mene i inace osetljiv. Ali, za samo lice su mi skroz ok, a pri tom i jako lepo mirisu.
Pakovanje sadrzi 20 maramica koje su lepo natopljene i ne suse se i posle vise dana.
Ne secam se cene, ali su kupljene u Liliju.

Na slici ispod mozete videti sastav:


S obzirom na to da su me Bioten proizvodi koje sam do sad isprobala potpuno odusevili, jako se radujem isprobavanju nekih novih. :)
A sto se ova 4 tice, za svaki mogu da kazem, a narocito za losion za telo i kremu za ruke, da bi ih definitivno ponovo kupila.

Da li ste vi koristile ove proizvode i kakvi su vasi utisci?
Koje Bioten proizvode biste mi preporucile da probam?

14 коментара:

  1. Probala sam skoro sve od Biotena čim je izašao navalila sam i kako me je oduševljavao tako sam nastavila da isprobavam, ovaj piling mi je jako dobar, mleko za telo crveno koristim za suvu kožu, gel za umivanje zeleni, kreme za ruke sve, Genovate linija za lice cela je savršena i naravno čuvena CC krema :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odakle onda da pocnem, ili gde da nastavim. :) Meni se najvise svidja to sto je kvalitetan brend, paze koje sastojke koriste, a pri tom su pristupacni kad je cena u pitanju i inace lako se mogu nabaviti, ja sam recimo, kremu za ruke u IDEI kupila. Moram isprobati jos koju kremu za ruke. :)

      Избриши
  2. I ja sam jedna od zaljubljenica u Bioten-ovu kozmetiku,ja koristim njihovu kolekciju MATRIGENIC,a pre nje sam koristila onu sa narom,odusevljena sam,koristim i losone,ma sve i ono sto meni puno znaci sem pozitivnih efekata na kozu i prelepo mirise,osvezava.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas mi je drago, ja sam letos isprobala jedan losion za telo, cini mi se, iz one Skinnergy linije i to me je prvo odusevilo, a sad ovaj losion, stvarno nemam reci koliko je dobar, a miris mu je fenomenalan. :)

      Избриши
  3. Za sad sam koristila ovaj piling za lice i kremu za ruke avokado i prezadovoljna sam i jednim i drugim :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Piling je stvarno savrsen. :) Moracu i tu kremicu da isprobam, ali ova mi se toliko svidja, da bih najradije kupila istu kad je potrosim. :)

      Избриши
  4. Slazem se da je Bioten veoma dobra linija, a cudi me to sto avima odgovara, nisam primetila negativne recenzije. Genovate linije, ostale kreme za ruke, mada sam isprobala i testere nove recaptiv linije, tj dnevne kreme, i ona mi se veoma dopada

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno, ni ja nisam nista negativno procitala u vezi sa Biotenom...Definitivno cu morati da probam jos neku kremicu za ruke. :)

      Избриши
  5. Piling je fantastičan! A losion zbog tvojih preporuka moram da probam, rekla sam već :D :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ja imam onu umivalicu, samo zelenu i obozavam je! Uskoro cu da je potrosim i moram da nabavim novu :)) <3 Njihove kreme su mi predivne :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja definitivno moram probati ili tu zelenu ili onu roze. :) Ova je bas piling krema, nije za umivanje, ali je odlicna i svakako je preporucujem. :)

      Избриши
  7. Probala sam skoro sve i prezadovoljna sam njihovim proizvodima :) kvalitetni, ne kostaju puno i paze na sastojke...za mene dovoljno :D <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se sa tobom u potpunosti i kvalitet i cena, ma nemam reci. Novi omiljeni brend, sto se mene tice. :)

      Избриши