понедељак, 7. септембар 2015.

Dermix mleko za negu tela ~ Moji utisci

Zdravo drage moje, 

u danasnjem postu vam pisem o proizvodu za negu tela koji me je potpuno odusevio! 
U pitanju je Dermix - mleko za negu tela, koje sam inace osvojila zajedno sa Dermix sapunom sa kozjim mlekom za lice i telo na blogu Sreca je zdravlje.

 

Oba proizvoda koristim vec neko vreme, a sto se mleka za telo tice potrosila sam vec pola boce, tako da mogu fino da iznesem svoje utiske o njemu. :)
Kao sto mozete da vidite na slici iznad, mleko za telo dolazi u beloj plasticnoj bocici od 200ml upakovano u kutiji. 
Meni se pakovanje jako svidja, jednostavno je, a opet elegantno i  efektno, sadrzi sve potrebne informacije o porizvodu, odmah mozete videti da proizvod ne sadrzi paraben.
Inace je pakovanje takvo da je upotreba mleka vrlo jednostavna, cep se odvrce, a mleko pritiskom boce izlazi kroz manji otvor, cime je olaksano koriscenje i doziranje mleka, transport prilikom putovanja (mleko se ne moze prosuti) is sl.


U opisu proizvoda na Dermix sajtu pise:
Sadrži karite (shea butter), butyrum cacao, Camelia sinensis i voćne kiseline. Ovaj originalni hidratantni kompleks daje koži intenzivnu i dugotrajnu vlažnost, tokom 24 sata. Brzo se apsorbuje i ne ostavlja mastan i lepljiv film na koži. Svakodnevnom upotrebom koža postaje značajno mekša, nežnija i glatka. Bezbedno za upotrebu kod beba, dece i trudnica. 

Ja imam osetljivu kozu i mogu da kazem da mi mleko nije izazvalo nikakve iritacije, sta vise, odgovara mi i jako prija mojoj kozi.
Mleko je nesto izmedju bele i krem boje, sto mozete videti na slici ispod. Nije masno ni previse gusto, koza ga brzo upije, ne ostavlja mastan trag.
Miris je jako lep i prijatan, blag i mene jako podseca na slag. :)
Posle koriscenja ovog mleka za telo koza je hidrirana, glatka, blistava - jednom recju savrseno negovana.


 Ja sam ovim mlekom za telo odusevljena i preporucujem ga svima.
Na slici ispod mozete videti sastav, kao sto sam vec pomenula, ovo mleko za telo ne sadrzi paraben.


U Dermix online shop-u , cena mleka za telo je 967,50 din i pise da je na snizenju 25%, dostava je besplatna.

Da li ste vec isprobali Dermix mleko za telo ili neki drugi Dermix proizvod i kakvi su vasi utisci?

10 коментара:

  1. Probala sam Body Balm i sapun i oduševljena sam. Mada vise mi se svidja Body Balm, moram da priznam :)

    ОдговориИзбриши
  2. Još jedna u armiji oduševljenih cura Dermixom, drago mi je da si ga otkrila i problaa preko mog bloga jer mislim da sam im najveći fan i jako mi je drago da ti se dopada :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Definitivno sam odusevljena! Hvala ti, zahvaljujuci tebi sam dobila priliku da ga isprobam. :)

      Избриши
  3. Dosta sam citala o njemu,svi komentari su bili pozitivni, znaci - malo cudo :-)

    ОдговориИзбриши