петак, 28. август 2015.

Sisterhood of the World Bloggers Award


Zdravo devojke!
Tijana sa bloga Sreca je zdravlje  me je nominovala za ovu nagradu i hvala joj na tome! :)

Pravila su:
-zahvaliti se blogeru koji te je nominovao
-zakačiti "logo" sisterhooda na blog 
 -odgovoriti na deset pitanja koja su ti postavljena u postu u kojem si tagiran/a
-postaviti novih deset pitanja za blogere koje ćeš tagirati
-taguj pet blogova


1.Koji je prvi blog/youtube kanal koji si počela pratiti i kada?
Zorannah je bila prvi youtuber kog sam pocela da pratim, mozda u januaru ili februaru ove godine.

2.Koje su po tebi pozitivne i negativne strane bloganja?
Pozitivne bi bile upoznavanje drugih devojaka sa slicnim interesovanjima, razmena utisaka i proizvoda, a sa negativnim se jos uvek nisam susrela i iskreno se nadam i da necu. :)
3.Da narednih pet godina smiješ koristiti preparativne proizvode samo jednog brenda koji bi to brend bio?
 Nivea (mada i NUXE obozavam)

4.Koji si zadnji film pogledala i šta misliš o njemu?
Preksinoc je bio jedan dobar na B92, sa Liamom Nisonom u glavnoj ulozi, ali stvarno nisam sigurna za naslov....

5.Koji je tvoj posao iz snova (osim bloganja :D)?
Trenutno bih najvise volela da postanem instruktor joge.

6.Da sutra možeš posetiti bilo koje mesto na Zemlji, da ti je sve plaćeno i da imaš savršeno osiguranje, gde bi otišla?
Ostrvo Princa Edvarda, Kanada.
7.Zamisli se u nekom ludom filmu u kojem moraš organizovati večeru za deset poznatih osoba bilo iz povesti, bilo da su živi, kojih deset ljudi bi pozvala?
 Prvo bih pozvala celu ekipu iz ''Prijatelja'', jer ne sumnjam da bi se fenomenalno zabavila, ne bih cak morala ni da kuvam. ;) Ostalih cetvoro bili bi mozda, Colin Firth, Jonny Lee Miller, Jane Austen  i Isabel Allende. (prvi su mi pali na pamet )
8.Tvoj savršen menu?
 Bistra govedja supa, pecena piletina i krompir sa ruzmarinom i Beze torta... :)
9.Što radiš kada se opuštaš?
Joga, citanje knjiga...

10.Tvoje omiljeno godišnje doba je?
Jesen.
Nisam dugo u svetu Beauty & Lifestyle Blogova, tako da jos uvek nisam upoznala mnogo devojaka, ali ovog puta tagujem:
Karminisanje
Alex Sparrow
Blogo Marija
Love & Beyond
By Lepojka
A tagujem ponovo i Tijanu - Sreca je zdravlje ali posto je vec odgovarala, ne mora pisati novi post. 

Evo mojih novih deset pitanja:

1. Kako ste izabrale ime za svoj blog?
2. Vasih 5 omiljenih knjiga su?
3. Da ste u ''Carobnjaku iz Oza'' i da ne mozete da budete Doroti ili Toto ;). ko biste bili i zasto?
4. Kakve postove volite da citate? A da pisete?
5.Koji vam je omiljeni kozmeticki brend?
6. Da li se bavite nekom fizickom aktivnoscu? 
7.  Koja vam je omiljena serija?
8. Koje zemlje ste do sad obisle i da li volite da putujete?
9. Jeste li isle na more ili negde na odmor ovog leta?
10. Kad biste mogle godisnja doba da opisete mirisima i ukusima, koji bi to bili?

Da bih vas motivisala, odgovoricu i na svoja pitanja:
1. Kako ste izabrale ime za svoj blog?
Imala sam druge ideje, ali sve je bilo vec zauzeto, kao npr. ''Biram da sam srecna''. Volim kakao, pa mi je ovo zvucalo simpaticno - A Mug of Cocoa.

2. Vasih pet omiljenih knjiga su?
''Gordost i predrasude'' - Dzejn Ostin (procitana 5-6- puta), ''Orkanski visovi'' - Emili Bronte, ''En iz Zelenih Zabata'' - L.M.Montgomeri, ''Memoari jedne gejse'' - Artur Golden i recimo ''Ema'' - Dzejn Ostin.

3. Da ste u ''Carobnjaku iz Oza'' i da ne mozete da budete Doroti ili Toto ;). ko biste bili i zasto?
 Bila bih dobra vila severa -  Glenda. :)


4. Kakve postove volite da citate? A da pisete?
 Najvise volim novitete i favorite i da citam i da pisem.


5.Koji vam je omiljeni kozmeticki brend?
Ima ih vise, ali izdvajam Niveu, jer je najduze koristim i uvek joj se vracam.


6. Da li se bavite nekom fizickom aktivnoscu? 
Joga

7.  Koja vam je omiljena serija?
Ima ih vise - Put za Ejvonli, Prijatelji, Dosije X... Sada recimo pratim TheWalking Dead.

8. Koje zemlje ste do sad obisle i da li volite da putujete?
Mnogo volim da putujem. Od bivsih jugoslovenskih republika nisam obisla jedino Sloveniju. U Hrvatskoj sam bila davno, za vreme stare Juge, pa ne znam da li se racuna. Osim toga bila sam u Grckoj koju obozavam, Madjarskoj, Austriji, Italiji, Turskoj i Finskoj.

9. Jeste li isle na more ili negde na odmor ovog leta?
Ne, nisam jos uvek, ali tu je septembar. ;)

10. Kad biste mogle godisnja doba da opisete mirisima i ukusima, koji bi to bili?
Prolece - miris procvetalog drveca i  cveca (dzanarika, bagrem, lipa, jorgovan); ukus tresanja
Leto - miris kise, pokosene trave; ukus lubenica
Jesen - miris zrelog grozdja, pecenih jabuka, bundeve; ukus grozdja, pecenog bundevskog semena...
Zima - miris ostrog, svezeg, jutarnjeg vazduha;ukus kolacica od djumbira i americke pite od jabuka :)


Krenimo devojke! :)

2 коментара:

  1. Hvala za odgovor pre svega, dopadaju mi se odgovori i žao mi je što nismo bliže jer planiram da upišem jogu ovih dana po preporuci raznih lekara. I sad si me setila na Friends-e i ja bi njih pozvala ali kad sam odgovarala stao mi mozak. Pošto sam radila post da ne davim ljude ovde ću ti dati odgovore ukratko :)

    1. Kako ste izabrale ime za svoj blog?
    Jako lako, jer se sećam da sam bila srećna dok sam bila zdrava i samo tad :).
    2. Vasih 5 omiljenih knjiga su?
    Sve od Šeldona :)
    3. Da ste u ''Carobnjaku iz Oza'' i da ne mozete da budete Doroti ili Toto ;). ko biste bili i zasto?
    Doroti, zbog cipelica :)
    4. Kakve postove volite da citate? A da pisete?
    Opširne, sa svim detaljima koji i mene zanimaju pa verujem i ostale, slikovite i kvalitetne :).
    5.Koji vam je omiljeni kozmeticki brend?
    Nivea, Bioten, Dermix, Balea itd...
    6. Da li se bavite nekom fizickom aktivnoscu?
    Ne sada ali sam godinama plivala :).
    7. Koja vam je omiljena serija?
    Friends :)
    8. Koje zemlje ste do sad obisle i da li volite da putujete?
    Nigde nisam bila i ništa niam videla osim Mađarske kao mala , CG i Bugarske :/
    9. Jeste li isle na more ili negde na odmor ovog leta?
    Zadnjih 13 godina samo jednom :(
    10. Kad biste mogle godisnja doba da opisete mirisima i ukusima, koji bi to bili?
    Leto-kokos, zima-FUJ :D, jesen- BLJAK, proleće- mirisno i sočno ali sam alergična :D

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti sto si odgovorila na pitanja, Tijana. :)

    Moram da kazem da mislim da je odlicno sto si odlucila da krenes sa jogom. :) Ja obozavam da plivam, ali imam priliku za to uglavnom ako odem na more, ako ne,, nista, a obozavam vodu, to me tako opusti i preporodi...

    ОдговориИзбриши