петак, 17. јул 2015.

Vichy Aqualia Thermal Night Spa ~ Moji utisci / My impressions

Zdravo drage moje!
Danas zelim da podelim sa vama svoje utiske o Vichy Aqualia Thermal Night Spa gel - kremi (krem - gelu) koju koristim, evo vec vise od dve nedelje.

Hello!
Today I would like to share with you my impressions about Vichy Aqualia Thermal Night Spa gel - cream, which I've been using for over two weeks now.

 

Ja sam ovu gel kremicu dobila na poklon prilikom jedne porudzbine u apoteci Srbotrade, u pitanju je mini proizvod, pakovanje sadrzi 15g, za razliku od originalnog velikog pakovanja koje sadrzi 75g.

Ambalaza je staklena, sa belim poklopcem koji se zavrce.

I received this gel cream as a gift when ordering some other things at Srbotrade. It's a mini product that contains 15g, while the big gel creme contains 75g.



 Gel - krema je svetlo plave boje i ono cime me je osvojila i pre nego sto sam je stavila na lice, odmah po otvaranju, je miris.
Miris je prelep, opustajuci, nekako osvezavajuci...Savrsen za vece, da vas relaksira pred spavanje.

Gel cream is light blue in colour with beautiful scent - relaxing, refreshing...Perfect for evening to relax you before sleeping.

Ova gel - krema moze da se nanese u debljem sloju, pre spavanja, da se drzi 10-15 minuta, da se laganim pokretima umasira u kozu. Pise da se tako moze koristiti 1-3 puta nedeljno.

Ja je koristim svako vece, tako sto je pred spavanje, naravno posle umivanja, ciscenja lica nanesem u tanjem sloju. Koza istog momenta postane glatka, a ujutru je lepo hidrirana i osvezena. Nema znakova umora.

This  gel - cream can be applied in thick layer before bed, kept for 10-15 min, and massaged into the skin.It can be used 1-3 times a week like that.

I use it every day. I apply it in thin layer, after cleaning my face.
 The skin becomes soft instantly and in the morning it's hydrated and refreshed.


Pise da je ova gel krema za sve tipove koze, cak i za osetljivu, sto u mom slucaju definitivno stoji, ja imam suvu osetljivu kozu,  i da je za sve starosne dobi.
Sto se tice strukture to je nesto izmedju gela i lagane kremice
Nije gusta, lepljiva, nije masna i divno hidrira.
Koza je lepo upije.

It says that this gel cream is for all skin types, even for sensitive, and I have dry sensitive skin, and that it's for every age. 
It's structure is something between gel and light cream 
It's not thick, not oily and hydrates wonderfully.
The skin absorbs it nicely.


Sadrzi termalnu vodu i hijaluronsku kiselinu i ne sadrzi paraben.
Na slici ispod mozete videti sastav:

It contains thermal water and hyaluronate and no paraben.
You can see the ingredients in the photo below:


Jos jedna bitna stvar, bilo da je stavljate u debljem sloju 1-3 puta sedmicno ili u tanjem sloju svaki dan kao ja, ova gel - krema se ne trosi brzo.
Takva je da je dovoljno da uzmete sasvim malo pa da je nanesete na celo lice.
Ja je koristim vec dve nedelje, a potrosila sam tek malo s vrha, skoro da se i ne primeti.

Another important thing, whether you apply it 1-3 times a week in thick layer, or like me, every day in thin layer, this gel - cream it's not used out quickly.
It's enough to take a tiny bot of it to cover the whole face.
I've been using it for two weeks and I spent only a little bit from the top.

Danas ovu gel kremu od 75g mozete kupiti U Srbotrade apoteci po snizenoj ceni od 2387 din.
Ili mozete naruciti neki drugi Vichy proizvod i mozda dobiti ovu mini gel kremu od 15g na poklon (ako je ima na zalihama jos uvek), jer je Vichy promocija u toku. :)

Da li ste koristile ovu gel - kremu i kakvi su vasi utisci?
Have you been using this gel - cream and what are your impressions?


Nije PR proizvod. Vise informacija na sajtu Vichy.

4 коментара:

  1. Zvuči zanimljivo, mene je Vichy osvojio svojim dercos šamponom pa bih volela da probam još nešto iz asortimana, takođe imala sam testere kremica nekih i baš su mi odgovarali :)

    ОдговориИзбриши
  2. I mene je! Ova gel krema mi se posebno svidja, a isprobala sam i par testera ( Nutrilogie2, Idealia). Dobila sam i dva testera dercos sampona, ali ih jos nisam isprobala. Super su proizvodi, a posebno se odusevim kad vidim da u kremama nema parabena. :)

    Hvala na komentaru! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Meni ona izgleda super, i dobro je da si ti zadovoljna, obzirom da sam citala da je nekim devojkama izazvala bubuljice..Super post..:)

    ОдговориИзбриши
  4. Meni bas odgovara, ne stvara mi bubuljice uopste. Zaboravih da napisem u postu da imam suvu osetljivu kozu. Hvala, Milena! :)

    Hvala na komentaru. :)

    ОдговориИзбриши