четвртак, 2. јул 2015.

Eucerin pH5 ulje za tusiranje ~ moji utisci /Eucerin pH5 Shower Oil ~ My Impressions

Zdravo!
Danas zelim da podelim sa vama svoje utiske o Eucerin pH5 ulju za tusiranje.

O Eucerin pH5 ulju nisam znala ama bas nista dok nisam naisla na Eucerin promociju u apoteci Srbotrade. Videla sam da je ulje za osetljivu kozu, pa sam odlucila da se malo informisem, i nisam dugo razmisljala - narucila sam ga.

Ja sam ga kupila u ovde . Bocica od 200 ml kosta 565,89 din. i na slici ispod mozete da vidite kako izgleda. Boca je plasticna, providna, tako da u svakom momentu mozete da vidite koliko ulja vam je ostalo.

Hello!
Today I would like to share with you my impressions about Eucerin pH5 shower oil.

I didn't know anything about this oil, until I stumbled upon an Eucerin promotion in Srbotrade pharmacy. I noticed that the oil was for sensitive skin, decided to inform myself about it, and I didn't think long, I ordered
 it. 

I bought it here. The 200ml bottle costs a bout 4,5 euros and in the picture bellow you can see what it looks like.It's a plastic see through bottle, so in every moment you can see how much of the oil you have left.



Bas sam se plasila da li ce mi odgovarati, jer nisam zelela da se razocaram i da kupim jos jedan proizvod koji ne mogu da koristim.  A evo i zasto:
Ja sam godinama koristila razne gelove za tusiranje, bez ikakvih problema, a onda su u jednom momentu poceli da mi smetaju, jer imam osetljivu kozu.
 Onda sam izbacila gelove za tusiranje iz upotrebe potpuno i pocela da koristim sapune, koji su mi odgovarali, narocito dva.
Par puta sam pokusavala sa gelovima ponovo, jer sam prosto navikla da koristim razne kupke, ali nista od toga.

Jedva sam cekala da mi Eucerin pH5 ulje za tusiranje stigne, jer sam zaista zelela da isprobam nesto novo. Sa velikim iscekivanjem i strepnjom probala sam ga istog dana kad je stigao.

I was worried about whether it would suit me, because I didn't want to get disappointed and buy another product which I cannot use.And here is why:
For years I used different shower gells without any problems, then all of a sudden, they didn't suit me anymore, because I have sensitive skin.
Then I stopped using shower gells completely and started using soaps, two especially, which were good. Later on I tried with shower gells again, but no use.

I couldn't wait to get my Eucerin pH5 shower oil, because I wanted to try something new.
With great expectations I tried it the same day when it arrived.

Prvo i najbitnije - odgovara mi! :)
Pored toga, koza mi posle tusiranja ovim uljem ostane tako glatka i hidrirana da uopste ne moram da mazem bilo sta, sem na noge, ali razumljivo je, jer imam suvu kozu. 
Miris je blag i nenapadan i bas mi prija.
Ulje, iako tako deluje u bocici, nije mnogo zuto, a nije ni gusto.
Lako se ispira i ne ostavlja kozu masnom.
Ne peni mnogo, a i ne treba ga mnogo, tako da, iako se meni u prvi mah ucinilo da cu ga potrositi brzo, sporo se trosi.

Na slici ispod mozete videti koliko sam ulja ja potrosila posle tacno dve nedelje svakodnevnog koriscenja istog.

First and most important - it suits me! :)
Other than that, after using it in the shower my skin becomes really smooth and hydrated, that I don't need to use anything afterwards, except for my legs, but it's understandable, I do have dry skin.
The scent is mild and not intensive at all and very nice.
Even though it looks like that in the botle, the oil isn't very much yellow, or even thick
It rinses easily and doesn't leave skin oily.
It doesn't make much foam, but also you don't need to use a lot of it, so, even though at first it seemed to me that I will spend it quickly, it actaully gets used out slowly. 
In the picture bellow you can see how much of the oil I've spent after two weeks of daily usage.

 

Ovo je proizvod koji cu definitivno ponovo kupiti i sto se mog utiska tice -  ja sam odusevljena ovim uljem za tusiranje!
Mislim da cena sasvim odgovara kvalitetu, mozda je cak i niza u odnosu na kvalitet, i ja mogu toplo da ga preporucim svima, a narocito onima koji imaju osetljivu kozu.

This is the product that I will definitely buy again and as for my impressions - I am delighted with this shower oil! 
I think that the quality equals the price, maybe the price is even lower compared to the quality, and I can warmly recommend it to everyone, especially to those with sensitive skin.

Na slici ispod mozete videti sastav.
In the picture bellow you can see the ingredients.


Nedavno sam pocela da koristim Eucerin proizvode i bice i jos recenzija istih. :)

I recently started using Eucerin products, so there will be more reviews of those. :)

Da li ste koristili Eucerin pH5 ulje za tusiranje i kakvi su vasi utisci?

 Have you been using Eucerin pH5 shower oil and what are your impressions?

6 коментара:

  1. Dosta sam citala o ovom ulju, moram da ga probam! Meni koža nije preterano osetljiva ali jeste suva i retko koji proizvod "ubodem" Probala sam Afroditin uljani gel za tuširanje i on je super. Kod nekih devojaka sam čitala da je Afrodita po kvalitetu jako sličan Eucerinu, s tim što je duplo jeftiniji :) Ukoliko si u potrazi za jeftinijom varijantom, moja preporuka :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja bas imam problem sa tim, dosta toga mi ne odgovara. Hvala ti puno na preporuci, mogla bih da ga isprobam. :)

      Избриши
  2. Pošto imamo istu ili sličnu kožu verujem da bi i meni odgovarao, mada čitam samo pozitivna iskustva. Ja ga dugo merklam ali nikako da ga kupim jer čekam da potrošim zalihe a i malo mi je skup :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je, ali ga ne trosim brzo. Inace uz njega i sampon sam izabrala kao poklon kremu za stopala sa 10% uree, koja je inace preko 700 din., pa onda razmisljam da i nije bilo tako skupo. :)

      Избриши
  3. Meni se povremeno pojavi ekcem na laktu i listu desne noge...uz uzasan svrab. Dermatolog mi je rekao da koristim uljane kupke. Kupila sam ovu i malo je reci da sam odusevljena. Koza meka, glatka, hidrirana, nema svraba... Ne trosi se brzo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je ulje savrseno. Ja imam osetljivu kozu, pa mi ne odgovaraju mnogi gelovi za tusiranje, kao ni kreme, mleka...ali ovim uljem sam bas zadovoljna. :)

      Избриши