петак, 31. јул 2015.

All That Glitter... i...tufnice... :) / Dotty... :)

Zdravo devojke,
 na red je dosao jedan post o nokticima. :)

 Ja nokte na nogama lakiram otprilike jednom mesecno.
Nekad to bude jedan lak, a nekad volim da usaram pa koristim i po pet razlicitih lakova.
Ovog puta odlucila sam se za dva. :)
 
Hello everyone!
It's time for a post about nails. :)
 
I put nail polish on my toe nails about once a month.
Sometimes I use one nail polish, other times I use 5 different ones. 
This time I decided I would use two. :)

Koristila sam Sixteen lak u broju 463 - divna svetlo plava boja, a za lak mogu da kazem da je prilicno postojan. Vise o njemu mozete procitati u  u ovom postu.
Ukratko, boja je divna, ali je lak malo redji, pa obavezno mora d a se nanese u dva sloja.

Zatim sam koristila AURA lak u broju 64 - Pink Weekend, jedna jako lepa nijansa roze boje. I o ovom laku sam vec pisala ovde.
Ovaj lak ima bolju teksturu, vec sa prvim sloje dobija se odlicna prekrivenost, tako da drugi sloj nije neophodan, mada ja uvek lak nanesem u dva sloja. Rekla bih da je prvi ipak postojaniji.

I used Sixteen nail polish in number 463 - beautiful light blue colour, and for the nail polish I can say that it's pretty long lasting. More about it you can read  in this post.
In short, the colour is beautiful, obly that the nail polish is not thick enough, so you must apply two layers of it.

Then I used AURA nail polish in number 64 - Pink Weekend, one very nice pink colour. I wrote about this nail polish as well, you can read the post here.
This nail polish has better texture, with the first layer you get the nails covered perfectly, so that the second layer isn't needed at all, but, anyway, I always apply nail polishes in two layers. I would say that the first is longer lasting.


Takodje sam ponovo koristila i
AURA - The Strong Hardener Base Coat  i AURA Jelly Top Coat.
 I o njima sam vec pisama, kao recimo u ovom postu.
I also used again
AURA - The Strong Hardener Base Coat  and AURA Jelly Top Coat.
I wrote about them as well, like in this post.

Odlucila sam da se malo ''igram'', pa sam tri nokta premazala plavim lakom, a zatim nanela tufnice roze lakom. Jedan nokat sam samo premazala plavim, a jedan roze lakom. :)

I decided to ''play'' a little, so I covered three toe nails with the blue nail polish, then added some dotts with pink nail polish, I covered one toe nail only with the blue nail polish and one with pink nail polish.




Koje su boje trenutno vasi nokti na nogama?
Which colour are your toe nails at the moment?


10 коментара:

  1. Voljena Aura :-) Svidja mi se tvoja kombinacija,bas je letnja,a i super je Auri ova kolekcija,meni je zimus nijansa soulmate trajala i po 5,6 dana bez baze i top coat-a :-) Meni su nokti na stopalima tokom cele godine nalakirani,navika valjda :-) Trenutno imam h&m sunset dreams,superletnja narandzasta :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super su im lakovi, dobro pigmentovani, lepe nijanse..ali meni ne mogu da traju toliko dugo na rukama, jer su mi ruke cesto u vodi. :( Na nogama po mesec dana bez problema. Narandzasta mi je inace omiljena boja. :)

      Hvala, Marina, na komentaru. :)

      Избриши
  2. Bas je sladak manikir ^_^ Dopada mi se kombinacija pastelne i jarke boje, ubola si je po mom ukusu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Marija! :) I meni su obe boje jako lepe, narocito plava. :)

      Hvala na komentaru! :)

      Избриши
  3. Mnogo mi se dopada ova kombinacija lakova, noktici su super:*

    ОдговориИзбриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши