понедељак, 1. јун 2015.

Freshka Gora recenzija/Review

Zdravo!
Planirala sam da objavim post o mesecnim favoritima, ali nisam stigla da islikam sve stvarcice, pa cu umesto toga podeliti sa vama svoje utiske o Freshkoj Gori.
Ja sam za njih saznala sasvim slucajno, citajuci post na jednom blogu. 
Ono sto je mene navelo da narucim neke od Freshka Gora proizvoda je sledece:
1. Proizvodi su prirodni, rucno pravljeni, ne sadrze stetne sastojke
2. Jako pristupacne cene
3. Lepa, sarena pakovanja
4. Postarina od samo 45 din
i naravno, pozitivni utisci na koje sam nailazila.

Hello!
I planned to write monthly favourites post, but didn't have time to take the photos, so I'll share my impressions about  Freshka Gora instead. 
I found out about them by accident, reading a post on some blog.
This is what made me decide to order some of Freshka Gora products:
1. Products are natural, handmade, they don't contain unhealthy ingredients
2. Very good prices
3.Nice, colourful packages
4. Postage of only 0.40 euros
and of course, positive experiences that I read about. 

Evo sta sam ja narucila: 
Here is what I ordered:


Cokolada medeni balzam za usne.  
Sadrzi: hladno cedjen suncokretovo ulje, pcelinji vosak, kaako buter, med, ekstrakt ruzmarina, aroma cokolade.
Pakovanje sadrzi 4 g balzama. Kosta 150 din.
Od kad mi je stiglo, pre jedno dve nedelje najvise njega koristim i evo skoro sam ga potrosila. Da ne bude zabune, slikala sam sve dok je jos bilo novo. :)
 Mirise na kakao ili cokoladu, kad se namaze malo se oseca i vosak. Nije ni retko, ni gusto, a usne su mi bas hidrirane. Najcesce ga namazem uvece, ujutru su mi usne veoma mekane.
Dostupni su jos i od vanile, nane,cimeta i narandze. Sledece koje planiram da isprobam je od vanile.

Honey Lip Balm Chocolate
Contains: cold-pressed sunflower oil, honey, beeswax, cocoa butter, rosemary extract and chocolate aroma.
Package contains 4ml of balm, It costs about 1,4 euros.
Since I got it, about two weeks ago, I've been using mostly this lip balm. The photos in the post were taken when all the products were new.
It smells like chocolate or cocoa and when you apply it on the lips it tastes bee wax a little. It's not rare or thick, and makes my lips well hydrated.  I usually put it in the evening and in the morning my lips are very soft.
They are available in different flavours, vanilla, mint, cinnamon, orange. The next one I plan to try is vanilla.


 Sledeca stvar je Dezodorans u stiku od lavande
Sadrzi: kokosovo ulje, pcelinji vosak, ekstrakt ruzmarina, etericno ulje lavande.
Pakovanje sadrzi 30 ml proizvoda. Kosta 250 din.
Za njega sam bas razmisljala da li ce mi odgovarati, jer imam osetljivu kozu i vec dugo vremena koristim iskljucivo Niveu i to roll -on i bas ne volim sa tim da eksperimentisem i menjam, i jeste mi odgovarao.
Stikovi su takodje dostupni u nekoliko mirisa: nana, lavanda, ruzmarin, cimet, narandza, vanila. Imaju cak i neke dezodoranse u puderu, koje jos nisam probala.
Za ruzmarin, koji bi bio moj originalan izbor pise da moze da nadrazi jako osetljivu kozu, kao i cimet, pa sam se odlucila za lavandu. 
Miris je prijatan, nije napadan, osvezavajuci, stik je kao neka lagana kremica, pise da ne zatvara pore i da cak moze da se koristi kao krema za telo, sto ja nisam probala, a i ne nameravam, koristim ga iskljucivo kao stik.
Sto se tice toga koliko je efikasan kad su znojenje i neprijatni mirisi u pitanju, ipak je tu Nivea bolja, ali za neke ne velike vrucine, sasvim je ok. I veliki plus mu je to sto je prirodan. 
Sledeci koji bih volela da probam, ali na zimu, je takodje vanila.

The next thing is Lavender Natural Deo Stick 
Contains: Coconut oil, bee wax, rosemary extract, lavender essential oil.
The package contains 30ml of the product and costs about 2,4 euros.
I was thinking about whether it would suit me as I have sentsitive skin and for a long time I've been using only Nivea roll-on and I don't like to experiment with that and change often, but it did.
Sticks are also available in different scents: Lavender, Rosemary, Vanilla, Cinamon, Mint, Orange and they even have some powder deodorants which I haven't tried yet.
For rosemary which was my original choice says that it can iritate very sensitive skin, as well as cinnamon, so I chose lavender.
The scent is nice, not too strong, refreshing, the stick is more like some light cream, it says that you can even use it as bodey cream, which I haven't and don't plan to try, I only use it as a deo stick.
As for how efficient is with sweating and bad odors, I still prefer Nivea, but for some not very high temperatures it's totally ok. And a big plus is that it's natural.
The next one I would like to try, but in winter, is vanilla.

 
Dalje, Sapun Chisto - prirodni sapun med kakao
Sastojci: saponifikovano palmino, maslinovo, suncokretovo i ricinusovoulje, limunska kiselina, ekstrakt ruzmarina,med, kakao.
Takodje na pakovanju pise i - Obilje glicerina i prirodni sastojci cine ovaj sapun pogodnim za osetljivu kozu dece i odraslih.Kremast, sa hranljivim sastojcima bez mirisa.
Mi smo ga koristili za ruke, nije mi isusivao kozu, osecao se blag miris kakaoa, sve u svemu ja sam ovim sapunom zadovoljna. Sapune takodje mozete naci u vise razlicitih kombinacija mirisa.
Bio je na snizenju i kostao je 120 din.
Planiram da nabavim jos ovih sapuna.

Then,  Soap Chisto Honey-cocoa
From Freshka Gora site about this soap: 
Hand made, from natural ingredients, rich in glycerin, soaps for washing, bathing, washing hair, shaving. They contain 4 oils: palm, olive, sunflower and castor, than rosemary extract and lemon juice.

Med - cocoa soap is good for mature and normal skin. For children and adults.
  All soaps with honey are good for dry skin, which they feed and care.


 We used it for hands, it didn't dry skin, you could notice the light smell of cocoa, all in all, I'm happy with this soap. Soaps are available also in different scent combinations.
It was on a discount and costed a little over 1 euro.
I do plan to get more of these soaps.

Narucila sami tri testera njihove tri kreme: Nevenovu mast, Blago licu i Venvital.
Isprobala sam samo Nevenovu mast, dobra je, mada miris mi se nije dopao, a prilicno je masna, sto je super jer i jeste za suvu kozu.
Evo sta pise na njihovom sajtu Zа negu suve i osetljive kože.
Zа bebe i sve ostаle. Ekcemi, lišаjevi, hemoroidi, аlergije, psorijаzа, opekotine, promrzline, zаštitа od suncа, strije, vene i kаpilаri, fleke od suncа, stаrаčke pege...- u tаkvim slučаjevimа može dа olаkšа.
Nаprаvljenа je od mаslinovog uljа, cvetа nevenа, pčelinjeg voskа, ekstrаktа ruzmаrinа i eteričnog uljа lаvаnde.

Iskreno, ja sam je koristila za pete i bila mi je super, pete su mi bile jako glatke i meke.Ono sto mi se ne svidja kod ove kreme je miris.

I ordered three samples of their three creams -  Marigold ( Calendula) dry, sensitive skin balm, Venvital and Face Balm,day/night,all types
I only tried Marigold (Calendula) dry, sentsitive skin balm,  it's good, I didn't like the scent, though, it's oily, which is good as it's for dry skin.
Here is what says on their site: For dry and sensitive skin.
For babies and everybody else. Eczema, lichens, hemorrhoids, allergies, psoriasis, burns, frostbite, sun protection, stretch marks, veins and capillaries, sun spots, age spots ... - in such cases can make it easier.
It is made of olive oil, marigold flower, beeswax, extract of rosemary and lavender essential oil.


Honestly, I only used it for my feet and it was great, my feet were smooth and soft. What I don't like about this cream is the scent. 
 Testere mozete dobiti za 50 dinara svaki.
Each tester you can get for less that 0.50 euros.


Takodje imaju i paste za zube koje planiram da probam.
They also have toothpastes which I plan to try.

Da li ste vi probali neke od proizvoda Freshke Gore  i kako ste zadovoljni?
Have you hread about these products and would you like to try them?

Нема коментара:

Постави коментар