среда, 22. април 2015.

New In...April #2

Zdravo! 
Evo jos nekih stvarcica koje sam kupila prosle sedmice, vecinu u Lilly-ju.

 Hello!
Here are some more things I bought last week in Lilly drugstore.


Sixteen lakovi su na akciji u Lilly-ju, 1+ poklon, tako da nisam mogla da odolim. Izabrala sam ovu nezno plavu nijansu 463, a sa njom je isla ova indigo plava 560, tako da sam dva dobila za 229 din.
Aurin lak sam uzela jer ovakvu nijansu roze nemam, 64 Pink Weekend, kosta u Lilly-ju 165 din. I vec sam za vikend nalakirala nokte na nogama ovom bojom i mnogo mi se svidja. Moram da kazem da je jedan od razloga i bio taj sto su mi nokti na rukama u roze i zelenoj boji, a roze je otprilike kao nijansa ovog laka.

Sixteen nail polishes were on an a sale in Lilly - 1+gift, so I couldn't resist. I picked this baby blue shade 463 and with it there was this indigo blue shade 560, so I got two for about 2 euros.
I bought Aura nail polish, because it's a shade of pink that I don't have, 64 Pink Weekend, it costs about 1,5 euros in Lilly. And I already used it for my toe nails over the weekend and I like it a lot. I must say that one of the reasons was also that nails on my hands are in pink and green at the moment, with pink being very similr to the shade of the nail polish.


Ostala sam bez labela...Tako da sam uzela dva.  Maybelline Baby Lips - Peach Kiss. Kao sto sam vec ranije rekla, ja ih bas volim i zao mi je sto prosli put nisam uzela dva tri, jer su bili na snizenju, sad su 249 din..Ovo plavo Classic Care labelo je za mene stvarno klasik i nesto mi je kao Nivea, skoro uvek ga imam i uvek mu se vracam. Kosta 179 din i oba sam takodje kupila u Lilly-ju.

I was left with no lip balm...So, I got two. Maybelline Baby Lips - Peach Kiss. Like I said earlier, I relly like them and I'm sorry I didn't buy two or three last time, as they were on a discount, now they are about 2 euros. This blue Classic Care lip balm for me is really a classic and it's something like with Nivea, I almost always have it and I always get back to it. It costs about 1,5 euros and I bought both in Lilly.


I Nivea bez koje ja ne mogu, Nivea Soft koju koristim za sve, kostala je preko 500 din. Bila je greska kupiti je u Lilly-ju, greska koju uvek ponavljam, jer moze da se nadje i jeftinije. Zatim i moj omiljeni Nivea mlecni sapun, sapun za suvu kozu. Odlican je i kosta 143 din u Lilly-ju.

And Nivea which I can't be without, Nivea Soft, costs a little under 5 euros. It was a mistake to buy it in Lilly, because you can get it cheaper elsewhere. Then there's my favourite Nivea milky soap, for dry skin. It's perfect and costs a little over 1 euro in Lilly.


I za kraj nesto sto nisam kupila u Lilly-ju, donji deo pizame. Domace proizvodnje 96% pamuk. Pizama je kostala 1199 din.

And finally, something I didn't buy in Lilly, bottom part of pyjamas. Made here, 96% cotton. The pyjamas were about 10 euros.

 Da li vi koristite neke od ovih proizvoda i sta ste najvise kupovali ovog meseca?
Are you using any of these products and  and what kind of things have you been mostly buying this month?


Нема коментара:

Постави коментар